דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת מזרנים, כמה כסף להשקיע במזרן חדש? 

מאת    [ 08/01/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3684 פעמים ]

קניית מזרונים היא לא עניין של מה בכך. לפני שנפרוש לפניכם את משנתנו הסדורה בנושא רכישת מזרונים, נקדים ונספר לכם למה השקעת זמן ברכישת מזרונים חשובה כל-כך.

"שינה טובה לגוף בריא ונפש בריאה" כפי שאתם לבטח יודעים תחום השינה העסיק בשנים האחרונות את מיטב החוקרים והממצאים לא הפתיעו במיוחד: לשינה איכותית ומספקת אין תחליף ולה השפעה רבה על תפקודינו במהלך היום.
במזרונים החדשים הנמכרים כיום בחנויות הושקעו מאמצים רבים בפיתוח ובייצור המזרון האופטימלי על מנת שלכם הרוכשים תהיה את השינה הטובה, האיכותית והרגועה הדרושה לנו.

כידוע, אדם ממוצע מחליף מזרון פעם ב-8 עד 10 שנים אולם ישנם כאלה הנשארים עם מזרון טוב גם 15 שנים ויותר. כאשר מגיע הזמן שבו יש צורך בהחלפת המזרן הישן אין צורך להתמהמה יותר מידי, ככל שתתמהמהו יותר כך תסבלו יותר. רכישת מזרן טוב כרוכה לפעמים בהשקעה כספית לא מבוטלת אולם כמו שאנו משקיעים ברכב חדש שיהיה בטוח יותר עבור ילדנו או מסך מחשב חדש או מיקרו גל שיפלטו פחות קרינה, כך אנו צריכים לדאוג גם לאיכות השינה שלנו ולהשקיע לא מעט כסף ברכישת מזרן איכותי וטוב.
כיצד תדעו שהגיע הזמן להחליף את המזרן הישן שלכם? אם ברשותכם מזרן קפיצים ישן פשוט תעמידו אותו ותראו בנקל אם למזרן יש בטן. לגבי מזרנים אורטופדים ללא קפיצים, פשוט מאוד תרגישו בור במזרון - הספוג התבלה ופשוט שקע.

אז כמה כסף להשקיע במזרן?
החלטתם לקנות מזרן חדש, כמה כסף להשקיע בו? אם אתם קוראים את המאמר הזה לבטח קראתם גם את המאמרים שלפניו ושמתם לב שככול שאתם חוקרים יותר בנושא כך מתגלה לכם תחום גדול ונרחב יותר שלא הכרתם. מבולבלים? (כמו שאומר גיא זוהר), אנו נעשה לכם סדר:
מזרנים זוגיים במידה סטנדרטית של 140/190 עולים לרוב בין 800 ש"ח ל- 10000 ש"ח , אולם לא מומלץ לרכוש מזרן באחר ממחירי הקצה הללו. מזרון אורטופדי איכותי וטוב עם 15 שנות אחריות כפי שמעניקה חברת פולירון מתחיל ממחיר של 2990 ש"ח (בדגם טופר נטורל של פולירון, ד.א אחד המזרנים הטובים ביותר והנמכרים ביותר של פולירון) ועולה עד למחיר ממוצע של 4200 ש"ח לדגם פולירון זהב. כמובן שהמזרנים היותר זולים ולבטח היותר יקרים יעשו את העבודה אולם רכישת מזרן בטווח המחירים הנ"ל תבטיח לכם שינה איכותית וטובה מבלי לבזבז כספים מיותרים על מזרנים "מפורסמים". למה התכוונו בביטוי "מזרנים מפורסמים"? מזרונים מפורסמים אלו מזרנים שנבנו במיוחד למטרה מסוימת: שיווק אגרסיבי בטלוויזיה מבלי יכולת להשוות מחירים בחנויות כי הדגם לא קיים, מזרן מיוחד לעובדי תע"ש/חבר/ערוץ הקניות וכדומה. גם מזרנים של חברות מפורסמות כגון עמינח שמשקיעות מאות אלפי שקלים על פרסומת למזרן מסוים אשר לרוב המחיר הגבוהה קשור בעיקר לקמפיין הפרסומי ובא על חשבון איכות המזרן. לאף אחד מאיתנו לא מגיע לשלם אלפי שקלים על מותג שמייצר מזרן כשמזרנים הזהים להרכבו הפנימי של המזרן נמכרים ב-30% ממחירו, גם לא במחיר של "השתקת המצפון" שלנו ש"אמנם לא נוח לי אבל קניתי מזרן איכותי..."

מאחל לכם הצלחה ברכישת המזרן הבא!

לצפייה במזרן פולירון שהומלץ במאמר, לחצו על מזרן פולירון.

צוות אתר רק מזרנים


https://mizran.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב